Deze video is alleen beschikbaar voor Cloud Champion gebruikers. Log in of meld je aan om verder te gaan.

You can download the presentation here.

Agenda

Hoe je daadwerkelijk resultaat haalt met social media als B2B bedrijf? Daarover gaat dit webinar.

Volgens Social Media Examiner gebruikt 97% van de kleine bedrijven sociale media om nieuwe klanten aan te trekken, maar 85% van de ondernemers weet niet zeker welke sociale media-tools ze moeten gebruiken. Wat verontrustend is, is de statistiek dat 63% van de consumenten die online naar bedrijven zoeken, eerder klanten van merken worden met een gevestigde aanwezigheid op sociale media.

Het actief en intensief gebruiken van social media in je verkoopprocessen is niet nieuw maar ongelofelijk effectief (mits je het goed aanpakt).

Want wist je dat:

90% van de beslissers zegt niet te reageren op koude acquisitie
75% van de kopers in de B2B markt social media gebruikt om op de hoogte te blijven
Dit betekent dat beslissers moeten weten dat je bestaat, weten wat je doet en geïnspireerd zijn door je verhaal. En laat social media nou het middel zijn waarlangs je dit gratis en voor niets kan doen. Maar hoe dan?

In razend tempo word je door onze social selling specialist Djoea van Zanten, meegenomen langs de verschillende fases van het koopproces ‘in de nieuwe wereld’. Hij laat je zien hoe je dit praktisch kan toepassen voor je eigen onderneming.

Je leert hoe je:

  • Je doelgroep bereikt.
  • Je naambekendheid en invloed vergroot
  • Leads genereert
  • Valkuilen van social media vermijdt
  • ...en uiteraard is er ruimte om je vragen te stellen.

Spreker

Djoea van Zanten

Territory Storyteller on fire - B2B marketing & sales expert Make Marketing Magic

See Profile